nu vill jag å klaga å överdriva!!!! ränt arg nu !!

känslan att vara snart 17år å få lov å gå till Apoteket å köpa stödstrumpa är för jävligt!! ( för er som inte är vad en stödstrumpa är så är det en strumpa som oftas äldre damer använder där att få mer stabilitet å blodcirkulation) men nybörjare det så för tre veckor sen så stukade jag foten super mycket när jag skulle vinna volleyboll mot min vän å hoppade å landade as konstigt. ( förlorade matchen ändå) men foten har som aldrig blivet riktigt bra sen dess så i dag träffade jag en sjukgymnast som sa att det va en närv som va i kläm å det för svällde det upp.....:(
å att göra det bättre skulle jag ha stödstrumpa dygnet runt i en månad å sen skulle jag införskaffa mig "riktiga" skot å inte plats tyskor!!:( så i dag va vi å köpte den där stödstrumpan för exakt om en månad far jag å mina vänner på semester!!:-D å verkligen hoppas foten är bra då annars blir jag riktigt ledsen :$ ///fannzoo!!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0