jaopp då var det klart 30 dagars bilderna

dag 19 - en oseriös bild på dig själv.
dag 20 - en bild när du inte mådde bra.
dag 21 - en bild från en konstig tid i ditt liv.
dag 19 - en oseriös bild på dig själv.
dag 20 - en bild när du inte mådde bra.
dag 21 - en bild från en konstig tid i ditt liv.
dag 22 - en random bild.
dag 23 - en bild på ditt hus
hade ingen bild på mitt hus så det blev en bild på min gammla cykel som jag använder i bland :$ '
dag 24 - en msn konversation
har ingen sån :$
dag 25 - en bild på dig och din favorit kusin
har ingen bild på mig å nån av min 20 kusiner :$
dag 26 - en bild på något i ditt rum.
en bild på mitt gammla rum före vi gjorde om det :$
dag 27 - en bild från sommaren.
dag 28 - en bild på dig som liten.
visst var men liten föra sommaren ?? :$
dag 29 - en bild på en du aldrig vill förlora.
dag 30 - en bild på dig och din pojkvän.
har ingen kille :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0