alla minnen dröjer kvar :)

nu efter tre år tillsammans så har vi gått ut, trodde inte de skulle kännas så jobbigt att lämna min klass,  i 7:an var vi bäst i alla tävlingar å i 8:an med. men i 9:an kom usa arbetet och np. fastta att vi vart slut efter de!! men i går när den sisnta kram ringen va så ville jag inte släppa tagget om nån ville bara krama om alla 4-ever typ, tack all 9bare för 3 under bara årk, ni ha gjort ett stort av tryck i mitt hjärta, aven om de sista året har vare mycke " bråk" så är dom god tunderna värda gulld, vi alla växer upp å går olka vägar hoppas vi möts efter vägen!!
ni är bäst kunde inte ha fått mysigare klass, alla är så snälla å röra så när jag skrier detta kommer nästa tårarna!! jag önska er alla ett bra liv fram över så syns vi nån gång hoppas jag :) //fanny.l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0