känsligt inlägg som för i tiden

du förendrade nästa hela mitt liv och gjorde de hur bara som hälsta.
tror jag bodde på måln under en hel månad.
sen pang ner på en hård bake som gjorde onte.
sen des när jag har sätt dig har jag vare på väg upp till målnen i gen men nej fallern ner hella tiden .
förstår inte vad jag har gjort vill ha dig som vän i gen.
men de är så svårt vill bara börja om i gen saknar allt skratt med dig.
de kanske finns nån mer som är som du men jag vill ha dig som vän
en bild som förstörde allt de är inte okej och du vet inte hur ledsen jag är för de men jag är hur ledsen som hälst.
jag kan göra vad som hälst för att få vara din vän i gen
/// fannzoo som tömer sitt <3 till en av hennes gammla vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0