ååååå........ nu är jag sur......

och du ska kallas för bästa vän...
jag tycker att du ska gilla mig som jag är och inte för den jag var för flera år sen...
du klagar och är dum hella tiden, okej jag har väner som inte du gillar men du har vänner som inte jag gillar,
nån jävla rätt visa måste de få finnas här i värden. jag bestemer över mitt liv och de ska du har jävligt klart för dig.
om jag vill nån stans ån gång ska inte du komma och lägga dig i låt mig fara jag blir så läs dig.
du kanske tror att mitt liv är så jävla lätt heka tiden. men de är de då inte jorden snurar då fan inte bara runt dig bara så du vet de de är inte alltid du som har de svårt de är inte alltid du om känner dom värsta.
jag vill inte vara dum eller nå sånt med detta inlägg vill bara säga som de är och de jag inte vågar säga öga mot öga, tro mig jag hatar inte nån jag kanske säger de men ogilla gör jag men hata de gör jag inte.... de är så fel att hata nån käns det som...

Kommentarer
Postat av: a

bra!

2011-04-28 @ 16:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0